{ Clothes of the Day -

Fiasblogg.se

 
Klänning - Easy Wear // Väska - Mulberry // Armband och klocka - Michael Kors // Ring - Marknadsfynd
http://www.fiasblogg.se
 


Oh la la! Love it :)

2013-07-22 // 15:11:37
» Fanny

Jag kunde tyvärr inte maila dig utav någon konstig anledning så jag har en länk till ett inlägg på min blogg där bilderna på outfiten finns. Jag hoppas att det går bra. Länk till inlägget: http://fannyjulia.blogg.se/2013/july/take-me-down-to-the-paradise-city.html#comments

Svar: Hej! Inga problem, det fixar jag! Din outfit kommer publiceras idag så håll utkik i bloggen! Kram
Frida Mellbin

2013-07-22 // 15:31:56

Vilken fin idé! Gillar att du inte är ute efter att folk ska sönderlänka dig för att du gör detta, genom att inte sätta det som krav så länkar folk nog mer än gärna:)

Svar: Tack så mycket, jag känner att jag inte vill göra något utbyte av länkar. Man behöver inte alltid ta för att ge känner jag :) Kram
Frida Mellbin

2013-07-22 // 16:32:25

Åh va fint :)

2013-07-22 // 17:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback