{ Clothes of the Day -

Vad tycker NI?

Hej allihopa, 
  jätte kul att bloggen har fått en sådan bra respons! Min fråga till er är, vad tycker ni skulle kunna göras bättre med bloggen? Någon slags tävling? Om vadå i såfall? Pris när man vinner? Ska jag göra något mer med bloggen? Jag hoppas att ni förstår vad jag menar, ge mig gärna idéerom vad ni skulle tycka var roligt!
Kommentera här nedan vad ni tycker eller skicka ett mejl till Clothesoftheday@outlook.com
Kram
 
 
 
 
 
 
 


Ett passande pris till en tävling skulle ju kunna vara en outfit!

Svar: Någon måste då kunna sponsra med en outfit och det tror jag inte så många gör, men det var en bra idé! Kram
Frida Mellbin

2013-07-15 // 23:00:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback